Chất lượng: 32k 128k 320k m4a
 
Nghe playlist: Album: FATHER OF 4
1 Download Nghe riêng bài hát Father of 4 - Offset;Big Rube
2 Download Nghe riêng bài hát How Did I Get Here - Offset;J Cole
3 Download Nghe riêng bài hát Lick - Offset
4 Download Nghe riêng bài hát Tats On My Face - Offset
5 Download Nghe riêng bài hát Made Men - Offset
6 Download Nghe riêng bài hát Wild Wild West - Offset;Gunna
7 Download Nghe riêng bài hát North Star - Offset;Cee-Lo Green
8 Download Nghe riêng bài hát After Dark - Offset
9 Download Nghe riêng bài hát Don't Lose Me - Offset
10 Download Nghe riêng bài hát Underrated - Offset
11 Download Nghe riêng bài hát Legacy - Offset;Travis Scott;21 Savage
12 Download Nghe riêng bài hát Clout - Offset;Cardi B
13 Download Nghe riêng bài hát On Fleek - Offset;Quavo
14 Download Nghe riêng bài hát Quarter Milli - Offset;Gucci Mane
15 Download Nghe riêng bài hát Red Room - Offset
16 Download Nghe riêng bài hát Came A Long Way - Offset

How Did I Get Here - Offset;J Cole

PlaylistDownloads
Chia sẻ bài hátChia sẻ trên facebook
Link bài hát:
Nhúng blog:
Nhúng iframe:
Nhúng forum:
Warning Ghi chú: Bạn đang nghe bài hát How Did I Get Here do ca sĩ Offset;J Cole trình bày ở chất lượng âm thanh 32kbps. Bạn có thể tuỳ chỉnh chất lượng âm thanh nghe nhạc mp3 ở các mức 32kbps, 128kbps, 320kbps, 500kbps. Chất lượng âm thanh cao nhất mà bạn có thể tải là Lossless. Bạn được phép nghe nhạc mp3 How Did I Get Here, tải nhạc How Did I Get Here về máy và xem lời bài hát How Did I Get Here hoàn toàn miễn phí.
How Did I Get Here
Ca sĩ: Offset; J Cole
Album: FATHER OF 4
Sản xuất: Quality Control Music /LLC (2019)

[Intro: Offset]
Uh, nobody, you know what I'm sayin', nobody, nobody thought a nigga would be right here, though, you know
That shit make like, that shit make, that shit make a difference in me and you
You was supposed to be here, nigga
Nigga, I wasn't 'posed to be in this motherfucker
Man, you know what I'm sayin'
Give all the glory to God and hard work
But you niggas gotta respect this shit, you know what I'm sayin'
I'm straight from the...

[Chorus: Offset]
Where I'm at? (Where) Where I go? (How) How did I get here? (How did I get here?)
Walk around with a Smithfield (Smithfield)
I'm from the south, had a gold grill (Gold grill)
Remember doin' shows in Mobile (Mobile)
Go against me and it's roadkill (Roadkill)
Wakin' up to see the sunrise (Sunrise)
I turned five, I got baptized (Baptized)
We was livin' up in College Park (College Park)
Midnight, heard the gunfight (Gunfight)
Playin' football at Forest Park (Forest Park)
Gresham Park where your moment get defined (Get defined)
The story of my life (The life)
Way before I ever wrote a rhyme (Way before)
Have you ever done time? (Time)
Lookin' at my kids through the blinds (Blinds)
Confinement mind (Confinement)
How you feelin' when you face a dime? (Time)
The truth be told (Told)
I'm supposed to be locked up and dead, cold (Cold)
In the mind of an old (He cold) white man, the black man soul.

[Verse 1: Offset]
Felt like I was born on Mars (Mars)
Everybody starin' too hard (Starin')
They didn't really think I was a star (They didn't really)
Then I fucked around, beat the odds (Fucked around)
How did I get right here? (How did I?)
Neck, wrist on chandelier (Chandelier)
Made me wanna drop some tears (Tears)
Thankin' God that I switched gears (Whooo)
I'm from another lightyear, I'm a Martian (Martian)
One-third of a human, just partial (One third)
I'm the Sergeant, the Captain, the Marshal (Serge)
I start to barf, it was too much potion
Too fast, everything in slow motion
I get the cash and my money keep grossin' (Get the cash)
Popped a bottle, champagne, we toastin'
Suicide doors on the coupe when they open (Skrrt)
They didn't believe in me (Nah)
Check the stats, number one, you see (You see)
I bet my haters can't breathe
Nigga, don't even compare to me (Nah)
Street niggas, we rare, unique (We rare)
We can fuck 'em by the pair, by the three (By the pair)
Chopper soundin' like a snare in a beat (Like a snare)
I'm from the A, I love your ass, it's a peach (Peach)
Where I'm from, niggas cash, don't lease (Cash)
Where I'm from, the stick's on the backseat (Stick sticks)
Where I'm from, police put you six feet
A lot of bums and they sleepin' on the street (Bums)
Yeah, yeah, that's at home (Yeah)
Nigga, go back to your fam' where you dead wrong (Go back)
Miss my dawg, dead and gone (Miss him)
I can hear his voice telling me "Don't go alone" (Pistol)
Yeah, the money can't fix that (Nah)
Dirty money, had to rinse that (Dirty money)
I try my hardest not to look back (I try)
Not too long ago a nigga would've took that (Gimme that)
This for my niggas had to cook packs (Cook cook)
Million dollar trap fall 'cause of one rat (Rats)
Yeah, ain't no comin' back (Yeah)
How I made it out the jungle, yeah, without a scratch (Hey)

[Chorus: Offset]
Where I'm at? (Where) Where I go? (How) How did I get here? (How did I get here?)
Walk around with a Smithfield (Smithfield)
I'm from the south, had a gold grill (Gold grill)
Remember doin' shows in Mobile (Mobile)
Go against me and it's roadkill (Roadkill)
Wakin' up to see the sunrise (Sunrise)
I turned five, I got baptized (Baptized)
We was livin' up in College Park (College Park)
Midnight, heard the gunfight (Gunfight)
Playin' football at Forest Park (Forest Park)
Gresham Park where your moment get defined (Get defined)
The story of my life (The life)
Way before I ever wrote a rhyme (Way before)
Have you ever done time? (Time)
Lookin' at my kids through the blinds (Blinds)
Confinement mind (Confinement)
How you feelin' when you face a dime? (Time)
How Did I Get Here lyrics on ChiaSeNhac.vn
The truth be told (Told)
I'm supposed to be locked up and dead, cold (Cold)
In the mind of an old (He cold) white man, the black man soul.

[Verse 2: J. Cole]
Baptized at First Baptist Church
The pastor name was Reverend Johnson (Okay)
Chastised his shirt and matchin' shoes
But had to front, it never bothered him (Okay)
Hurt his pride but he swallowed it (Okay)
Dirt is all that he spotted
And in the dirty south where bodies pilin' up
So high, they block the birds and rerouted 'em (Damn)
Plenty murderers had observers but
You never heard a peep out of them
So many funerals it ain't enough numerals to keep count of them (Woah)
Look, I'm just settin' the scene
Back when I stared at the phone as I'm lettin' it ring
Another collector, they leave us a message
My mama in deficit, must intervene
I bust out the seams, I'm gettin' too big for these britches now
I invest in the dream, I'm destined for green
I got superstar dick for these bitches now
I got superstar dick for these bitches now
And I think about that when I dig 'em out
(When I dig 'em out, when I dig 'em out)

[Chorus: Offset]
Where I'm at? (Where) Where I go? (How) How did I get here? (How did I get here?)
Walk around with a Smithfield (Smithfield)
I'm from the south, had a gold grill (Gold grill)
Remember doin' shows in Mobile (Mobile)
Go against me and it's roadkill (Roadkill)
Wakin' up to see the sunrise (Sunrise)
I turned five, I got baptized (Baptized)
We was livin' up in College Park (College Park)
Midnight, heard the gunfight (Gunfight)
Playin' football at Forest Park (Forest Park)
Gresham Park where your moment get defined (Get defined)
The story of my life (The life)
Way before I ever wrote a rhyme (Way before)
Have you ever done time? (Time)
Lookin' at my kids through the blinds (Blinds)
Confinement mind (Confinement)
How you feelin' when you face a dime? (Time)
The truth be told (Told)
I'm supposed to be locked up and dead, cold (Cold)
In the mind of an old (He cold) white man, the black man soul.

How Did I Get Here - Offset;J Cole
Cùng ca sĩ
1
Taste

Tyga; Offset

2
No Complaints

Metro Boomin; Offset; Drake

3
Apparently

J. Cole

4
Motiv8

J. Cole

5
No Complaints

Metro Boomin; Drake; Offset

6
Startender

A Boogie Wit Da Hoodie; Offset; Tyga

7
Power Trip

J. Cole; Miguel

8
Gummo (Remix)

6IX9INE; Offset

9
KOD

J. Cole

10
ATM

J. Cole

Bài hát liên quan
1
Lost It

Rich The Kid; Quavo; Offset

2
Fuck 12

Quavo; Offset

3
G.O.M.D.

J. Cole

4
Ric Flair Drip

21 Savage; Offset; Metro Boomin

5
G.O.M.D. (Sickick Version)

J. Cole

6
Work Out

J. Cole

7
Wet Dreamz

J. Cole

8
Acid Rain

Alexis Jordan; J. Cole

9
Power Trip (Explicit)

J.Cole; Miguel

10
No Role Modelz

J. Cole

Cùng thể loại
1
Please Me

Cardi B; Bruno Mars

2
I Don't Even Know You Anymore

Netsky; Bazzi; Lil Wayne

3
Sunflower

Post Malone; Swae Lee

4
A Lot

21 Savage

5
Sad!

XXXTENTACION

6
Changes

XXXTENTACION

7
I Like It

Cardi B; Bad Bunny; J Balvin

8
Moonlight

XXXTENTACION

9
Esskeetit

Lil Pump

10
Getaway

Hwaji

Album đang được quan tâm
Portraits
Năm: 2019
Greyson Chance
Lossless
Midnight
Năm: 2019
Set It Off
Lossless
Cảm nhận: How Did I Get Here
Bài hát vừa nghe

My playlist (0)



Like CSN trên Facebook